Novi Citroen C3

TESTIRALI SMO: Citroën C3 1.6 BlueHDi 75

Auto Fleš

Auto Fleš

Ako želite da maksimalno privučete pažnju svojom automobilom, nema boljeg izbora   od     Citroëna C3. Citroen je konačno, uspeo da prvi put u svojoj istoriji konstruiše najbolji automobil u ovoj klasi. Stvoren za udobnu i laganu vožnju.

Novi francuski bestseler u B segmentu . Francuski mali – veliki automobil evoluirao je iz modela Cactus.

Novi C3 svojim izgledom podseća na crossover, to je najviše vidljivo na bočnim “Airbumps” oblogama vozila, napravljenim od specijalnih materijala otpornih na česte udare sitnog kamenja i vrata drugih automobila .

Paleta motora obuhvata trocilindarske PureTech benzince sa 82 i 110 ks, kao iBlueHDi dizelaše koji proizvode 75 i 100 ks. 

U odnosu na prethodni model novi C3 nešto je većih dimenzija. Duži je za  6 cm, dva centimetra je širi i četiri centimetra niži. Povećan je i međuosovinski razmak sa 2,47 na 2,54 metra. ,pa se tako sa 4 metra smestio između 208 (3,97 m) i Clija (4,06 m).

Auto Fleš

Novi C3 koristi PSA PF1 platformu. Na istoj platformi postavljeni su i C4 Cactus, Citroën C-Elysée, Peugeot 301 i aktuelna generacija DS 3 modela. Povećanjem dimenzija automobila povećan je i prostor u putničkoj kabini kao i zapremina prtljažnika koja iznosi 300 litara.

Novi C3  ima mogućnost personalizacija. U ponudi je devet boja karoserije i tri boje krova od kojih se može složiti 36 različitih kombinacija.

 

Auto Fleš

Auto Fleš

Unutrašnjost se nudi se u četiri različite kombinacije boja  i odaje utisak jednostavnosti i preciznosti, jer je većina prekidača uklonjena i prebačena na 7 inčni centralni ekran osetljiv na dodir.

Sa prosečnom potrošnjom na testu od 4.5 litara goriva, turbo dizelaš 1.6 BlueHDi spada u grupu najštedljivijih motora na svetu.Mogućnosti motora su idealno usklađene sa preciznim petostepenim menjačem .

 

Pored navedenog dizela, C3 pokretan je sa tri benzinska agregata.

 Cena za naše tržiste kreće se od 9.890, pa do 15.090 evra.

 

Auto Fleš

 

Sajam u Beogradu 2017

       

Test: Renualt Talisman 160 dCI Initiale Paris

 

Nova Francuska limuzina u D segmentu pod imenom Talisman sa prepoznatljivim i originalnim dizajnom privukla je veliku pažnju, a optimistične najave čelnika francuskog proizvođača dodatno su privukle pažnju na novu limuzinu. U ovoj limuzini definitivno ćete se osećati posebno.

Renault sa Talismanom napada  segment između srednje i više srednje klase, sa odličnim kvalitetom, opremom, dizajnom i prihvatljivom cenom.Renault je s Talismanom nagovestio konkurentima da dolazi nikad ozbiljniji da preuzme deo kupaca.

Renault je definitivno raščistio sve sa starom Lagunom koja se nije baš proslavila i napravio radikalne promene sa novim modelom Talisman.

Kompletan dizajn automobila je originalan, a posebno se ističe prednji deo sa prepoznatljivim rasporedom svetlosne grupe i predimenzioniranim Renault znakom. Zadnja svetlosna grupa takođe je predimenzionirana, ali s obzirom na veličinu automobila od 4860 mm odlično se uklapaju u celokupni dizajn.

Renault je kombinovao francusku eleganciju i nemačku jednostavnost i funkcionalnost.Kada otvorite vrata prizor koji vas zatiče je sjajan.Unutra nas čekaju kožna sedišta sa grejanjem, hlađenjem, drveni umetci svetle boje, prijatno ambijetalno osvetljenje… , i vozačevo i suvozačevo sedište imaju masažu sa tri karaktera u više brzina i jačine.

Digitalna instrument tabla, veliki (8,7 inča) vertikalni centralni ekran osetljiv da dodir, centralna konzola koja kombinuje više materijala i boja, samo su neka od vizuelno dopadljivih rešenja.Većina komandi je „digitalizovana“, pa se npr. brzina ventlacionog sistema podešava preko ekrana osetljivog na dodir.

Tu su i točkovi od 19 inča, “4kontrol” sistem, kao i LED farovi sa automatskom kontrolom dugog svetla, “r-link2” sistem sa svojim neobično orijentisanim ekranom, “sens sistem”, otvaranje prtljažnika “mahanjem noge”.Francuskoj limuzini pridružio se i adaptivni tempomat.

Kvalitet materijala u odnosu na prethodne model Renaulta je značajno poboljšan, kao i završna obrada koja je na nivou ovakve limuzine, mada kvalitet materijala zavisi od paketa opreme, testni model bio je Initiale Paris, što je sam vrh ponuđenog modela. Ovaj nivo opreme ne odnosi se samo na sadržaj kabine, već i na izgled karoserije i mehaniku.

1.6 litarski bi-turbo dizel motor sa 160 KS i 380 Nm obrtnog momenta uparen je sa šestostepenim automatskim EDC menjačem s dvostrukim kvačilom.

U gradu se potrošnja goriva kretala oko 8 l/100 km, dok se na otvorenom  kretala 6.0 l/100 km. Rezervoar sa svojih 47 litara nudi prilično malu autonomiju od 600 km.

Novi inovativni 4Control sistem druge generacije ima tri stepena podešavanja ,pri većim brzinama blago zakreće zadnje točkove što poboljšava vozne sposobnosti, posebno u brzim i oštrim prolascima kroz krivine. Vozač na raspolaganju ima nekoliko fabrički programiranih režima vožnje: Eco, Normal, Comfort i Sport, a na raspolaganju je i Personal mod.

Zahvaljujući velikim dimenzijama automobila, prostora u putničkoj kabini ima dovoljno,

Prtljažnik nudi 608 litara zapremine, koju je po potrebi moguće proširiti na 1022 litra. Na poklopcu prtljažnika smeštena je i kamera za parkiranje.

Auto Fleš

NISSAN NAVARA 2016

MINI Clubman Cooper S

KIA Sportage 2016

    

2016 Nissan Qashqai redesign

Kia Sportage

 

Sa testa Reno Captur

Renault Megan karavan 2016