Renault Megan Sedan 2017

 

Francuski proizvođač Renault,nakon samo jedne generacije, ukinuo je Fluence i proširio familiju četvrte generacije varijantom sa 4 vrata a limuzinskoj veziji modela Megane vratio originalno ime.

Tako će Renault limuzina niže srednje klase ponovo biti prodavana pod oznakom Megane Sedan.

Dizajn spoljašnjosti predstavlja mešavinu modela Megan hečbek i limuzine  Talisman,lice je preslikano sa osnovnog Megane, u prvom planu su maska hladnjaka sa masivnim amblemom i prepoznatljiva LED svetla u obliku slova “C”.

Prelazak u formu kompaktne limuzine, odnosno sedana, dizajneri su izveli veoma vešto – linija krova se spušta ka zadnjem delu, koji je inače blago uzdignut. Na taj način, Sedan  je produzen i  dobio je dinamičnu siluetu .

Megane Sedan postavljen je na CMF C/D mehaničku platformu, a Renault tvrdi da automobil zahvaljujući opremi koja pripada segmentu iznad, pruža unapređen komfor i zadovoljstvo u vožnji.

Prtljažnik raspolaže sa 508 l, a vozilo je opremljeno senzorskim „hands-free“ sistemom (Easy Trunk Access) za otvaranje gepeka, ako su vozaču zauzete obe ruke.

U ponudi ima sedmoinčni TFT displej u boji, umesto klasičnih analognih insitrumenata, dok se na vrhu središnje konzole nalazi veliki 8,7 inčni ekran multimedijalnog sistema (R-LINK 2, MULTI-SENSE).

Vozaču je na raspolaganju i „head-up“ displej, kako ne bi morao često da sklanja pogled sa puta u toku vožnje,Easy Park Assist sistem pomoći prilikom parkiranja, široka paleta elektronskih bezbednosnih sistema asistencije,Active Emergency Braking System koji je aktivan pri brzinama od 30 do 150 km/h. Ukoliko detektuje prepreku, upozorava zvučnim signalom, a zatim i automatski koči ukoliko izostane reakcija vozača,zatim i sistem za prepoznavanje znakova, automatsku aktivaciju dugih svetala, kameru za vožnju unazad i komplet parking senzora (prednji, zadnji i bočni).

U zavisnosti od tržišta, kupcima će biti dostupna paleta motora koja se sastoji od ukupno dva benzinska i tri dizel agregata.

Benzinci su SCe 115, uparen sa petobrzinskim manuelnim ili opcionim CVT menjačem, i TCe 130, koji je povezan sa sedmostepenim automatskim menjačem sa duplim kvačilom ili manuelnim menjačem sa 6 brzina.

Dizel ponuda sastoji se od tri dCi jedinice. Najslabija, sa 90 ks, dolazi u kombinaciji sa šestobrzinskim manuelnim menjačem, dok je dCi 110 dostupan i sa EDC6 automatikom sa duplim kvačilom.

Najjači dizelaš, dCi 130 takođe je uparen sa šestobrzinskim menuelnim menjačem.

Na raspolaganju su neutralni, komforni, ekološki, sportski i individualni režim, a u zavisnosti od izbora menja se odziv na gas, jačina servo asistencije, kao i potrošnja, i ambijentalno osvetljenje.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *