NOVA DAČIA SANDERO 0,9 TCE – AUTOMATIK

Dačia Sandero postaje sve omiljeniji izbor kupaca u celoj Europi.

Dačia je nedavno restilizovala, ali i mehanički i upotrebno poboljšala gotovo celu gamu svojih vozila.

Sa nizom manjih estetskih, funkcionalnih i tehničkih dorada , robustan i funkcionalan rumunski auto Renaultove genetike (vozi na platformi i s većinom tehnike Clija) sad uzima nov zamah.

Dinamičnost i savremenost ovog modela ističu se u fluidnim, upečatljivim linijama, novoj hromiranoj maski, novoj modernoj smeđoj boji Vison, novim prednjim i zadnjim svetlima, novim aluminijskim naplatcima i novim ukrasnim poklopcima. Sasvim sigurno će vas zavesti već na prvi pogled!

Zadnja svetla su dobila karakterističan „potpis u mraku“ koji se sastoji od četiri trodimenzionalna kvadratna elementa. Tu je i izmenjeni zadnji branik.

Od luksuznih stavki koje su na raspolaganju u Sanderu, pomenućemo kameru za vožnju unazad koja sliku prikazuje na velikom kolor ekranu multimedijalnog uređaja.

Tu su još i kaseta ispred suvozača koja je dobila svetlo, kao i sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici koji je dostupan u svim verzijama.

Unutrašnjost se odlikuje brojnim praktičnim funkcijama: zadnja klupa deljiva u razmeri 1/3:2/3, novi praktični pretinci za celu porodicu. Širok je 1.733 mm, dugačak  4.069 mm dok visina iznosi 1.519 mm.

Jednostavan i intuitivan multimedijalni sistem Media Nav Evolution omogućava vam da se krećete kroz različite funkcionalnosti koristeći 7 inčni (18 cm) ekran osetljiv na dodir.
Tako je novi „sandero“ na našem testu, sa novim motorom  0,9 TCe 90 izi-R, i automatskim menjačem“, bio poprilično lepo iznenađenje počevši od nove hromirane maske, nove moderne smeđe boje „vison“, novim prednjim i zadnjim svetlima (LED diode) ali i novim, robotizovanim „automatskim“ petostepenim menjačem!

Prosečna potrošnja je oko 4,9 lit./ 100 km.

Novi „sandero“ ima i komande za električno podizanje prozora na prednjim i zadnjim vratima. Tu je i pomoć pri parkiranju i kamera za vožnju unazad. Zadnji parkirni senzori Novog Dačia Sandera vas upozoravaju zvučnim signalom kada postoji potencijalna prepreka u blizini. Za još veću udobnost i sigurnost možete ih kombinovati sa kamerom za vožnju unazad. Zapremina prtljažnika iznosi 320 l.

„Sandero“ ima i garanciju od tri godine (ili pređenih 100.000 km). Najjeftinija verzija sa benzinskim motorom košta 7.990 evra, a najjeftiniji dizelaš je 10.290 evra. Radi se o paketu opreme „ambijans“, a stepen viši „laureat“ je skuplji za 1.000 evra.

Model na našem testu, sa novim motorom  0,9 TCe 90 izi-R, i automatskim menjačem, košta 9.890 evra.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *