Novi Renault Senic 1.6 dCi 160KS

Novi „Reno Senic“ izdvaja se po kvalitetu ,izuzetnoj funkcionalnosti i preglednosti, osvaja  dizajnom i pruza izuzetan spoj ekonomičnosti i snage sa svojim moćnim turbodizel 1,6-litarskim četvorocilindričnim motorom snage 160 KS, koji smo imali na testu.

Moderan izgled je zadržan prihvatanjem nekih trendova koje danas imaju crossoveri i razne SUV verzije. U kombinaciji žute Miel i crne Etoile (scenic na francuskom znači lep) izgleda veoma atraktivno , a motor je spreman i na udobnu i laganu i sportski orijentisanu vožnju.

Krase ga „mićava“ karoserija i blago zakošeni farovi, povezani uskim resetkama hladnjaka.Izražajnog oblika prednja svetla daju savremen izgled a branik i maska su dobro integrisani u karoseriju.Dizajn bočnih strana dodatno naglašava njegovu zanimljivu pojavu.

Enterijer je izrađen od kvalitetnih materijala u kombinaciji krem kože i crnog kokpita, sa istaknutim multimedijskim centrom.

Prostoran je i ima maksimalno uredjen enterijer sa kvalitetno izradjenim površinama i mnoštvom pregrada za odlaganje sitnica.

Kontrolna tabla je pregledna i u svakom momentu će vas informisati o svim bitnim parametrima vožnje, svi prekidači i elementi rukovanja nalaze se na dohvat ruke.Tokom noci možete menjati mnoštvo boja u kabini a dodatnu svetlost u vozilu daje novi najnoviji TFT monitor kao i i panoramski krov koji se proteže celom dužinom krova. Sastav Multi-Sense daje izbor  pet različitih načina vožnje i ponašanja samog vozila. Biramo između comfornog načina, ekološkog, neutralnog i sportskog – koji su definisani i plus još jedan personalni način.

Na vozilu koje pripada C-segmentu se primećuje 1/3 staklenih površina dok 2/3  zauzima lim. Trouglasto prozor kod A-stuba daje veću preglednost u vožnji.

Izuzetno dinamičan dizel agregat je vrlo ekonomičan. Prosečna potrošnja u gradu je oko 7 l , na otvorenom putu pada za oko dva litra manje.Ubrzanje 0-100 km/h iznosi 10 s. Snagu na prednje točkove prenosi pomoću šestostepenog robotizovanog menjača sa dva kvačila.

Radarski sistem je poboljšan tako da adaptivni tempomat sada radi do brzine od 160 km/h, a sistem za detekciju pešaka sa automatskim kočenjem funkcioniše do brzine od 60 km/h.

Automobil takođe može da poseduje sistem koji koriguje putanju i automatski vraća vozilo u saobraćajnu traku.

S dužinom od 4406 mm novi Renault Scenic je duži od prethodnika, porastao je i po visini i po širini, nešto je više podignut od zemlje, ali je krov niži čime se dobila drugačija silueta vozila.

Scenic ima u ponudi  četiri nivoa opreme. Sve varijante Scenica opremljene su točkovima prečnika 20 inča (195/55 R 20) koja Scenica izrazito podiže, ne samo visinski jer je podnica odignuta od zemlje (170 mm) nego i vizuelno. Fabrika tvrdi da je upotrebila ovako neobično velike točkove zato što oni utiču na smanjenje potrošnje i buke.

Utisak luksuza u velikoj meri donose prave fotelje sa profilisanim naslonima za glavu.

Prtljažni prostor je na zavidnom nivou i iznosi 572 litre.

Cena se kreće od 16.390 do 28690 €.

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *