Test: Renualt Talisman 160 dCI Initiale Paris

 

Nova Francuska limuzina u D segmentu pod imenom Talisman sa prepoznatljivim i originalnim dizajnom privukla je veliku pažnju, a optimistične najave čelnika francuskog proizvođača dodatno su privukle pažnju na novu limuzinu. U ovoj limuzini definitivno ćete se osećati posebno.

Renault sa Talismanom napada  segment između srednje i više srednje klase, sa odličnim kvalitetom, opremom, dizajnom i prihvatljivom cenom.Renault je s Talismanom nagovestio konkurentima da dolazi nikad ozbiljniji da preuzme deo kupaca.

Renault je definitivno raščistio sve sa starom Lagunom koja se nije baš proslavila i napravio radikalne promene sa novim modelom Talisman.

Kompletan dizajn automobila je originalan, a posebno se ističe prednji deo sa prepoznatljivim rasporedom svetlosne grupe i predimenzioniranim Renault znakom. Zadnja svetlosna grupa takođe je predimenzionirana, ali s obzirom na veličinu automobila od 4860 mm odlično se uklapaju u celokupni dizajn.

Renault je kombinovao francusku eleganciju i nemačku jednostavnost i funkcionalnost.Kada otvorite vrata prizor koji vas zatiče je sjajan.Unutra nas čekaju kožna sedišta sa grejanjem, hlađenjem, drveni umetci svetle boje, prijatno ambijetalno osvetljenje… , i vozačevo i suvozačevo sedište imaju masažu sa tri karaktera u više brzina i jačine.

Digitalna instrument tabla, veliki (8,7 inča) vertikalni centralni ekran osetljiv da dodir, centralna konzola koja kombinuje više materijala i boja, samo su neka od vizuelno dopadljivih rešenja.Većina komandi je „digitalizovana“, pa se npr. brzina ventlacionog sistema podešava preko ekrana osetljivog na dodir.

Tu su i točkovi od 19 inča, “4kontrol” sistem, kao i LED farovi sa automatskom kontrolom dugog svetla, “r-link2” sistem sa svojim neobično orijentisanim ekranom, “sens sistem”, otvaranje prtljažnika “mahanjem noge”.Francuskoj limuzini pridružio se i adaptivni tempomat.

Kvalitet materijala u odnosu na prethodne model Renaulta je značajno poboljšan, kao i završna obrada koja je na nivou ovakve limuzine, mada kvalitet materijala zavisi od paketa opreme, testni model bio je Initiale Paris, što je sam vrh ponuđenog modela. Ovaj nivo opreme ne odnosi se samo na sadržaj kabine, već i na izgled karoserije i mehaniku.

1.6 litarski bi-turbo dizel motor sa 160 KS i 380 Nm obrtnog momenta uparen je sa šestostepenim automatskim EDC menjačem s dvostrukim kvačilom.

U gradu se potrošnja goriva kretala oko 8 l/100 km, dok se na otvorenom  kretala 6.0 l/100 km. Rezervoar sa svojih 47 litara nudi prilično malu autonomiju od 600 km.

Novi inovativni 4Control sistem druge generacije ima tri stepena podešavanja ,pri većim brzinama blago zakreće zadnje točkove što poboljšava vozne sposobnosti, posebno u brzim i oštrim prolascima kroz krivine. Vozač na raspolaganju ima nekoliko fabrički programiranih režima vožnje: Eco, Normal, Comfort i Sport, a na raspolaganju je i Personal mod.

Zahvaljujući velikim dimenzijama automobila, prostora u putničkoj kabini ima dovoljno,

Prtljažnik nudi 608 litara zapremine, koju je po potrebi moguće proširiti na 1022 litra. Na poklopcu prtljažnika smeštena je i kamera za parkiranje.

Auto Fleš

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *